Днями мережа фітнес-клубів виклала в інтернет знімки і відео своєї нової рекламної кампанії, обличчям якої стала 41-річна Саманта Пейдж, пережила рак щитовидної залози і подвійну мастектомію.
Після того, як Саманті поставили діагноз раку щитовидної залози, аналізи показали позитивний результат мутації гена BRCA 1. Це означає, що вона має підвищений ризик розвитку раку молочної залози і раку яєчників. Тоді Саманта і зважилася зробити профілактичну подвійну мастектомію — заради своєї маленької дочки. «Я вирішила не чекати нового діагнозу, а зробити подвійну мастектомію. Я розуміла, що потрібна своїй маленькій дочці. Після операції мені поставили імплантанти, проте незабаром я відчула себе погано і їх видалили».
На фото Пейдж не соромиться своїх шрамів — красива, впевнена, вона сидить у кріслі поки майстер наносить на тіло татуювання у вигляді квітів. У відеоролику Саманта каже: «Шрами не потворні. Вони — гарні знаки, що нагадують про те, що ви обрали шлях боротьби. Це не знаки вашого ворога, це знаки ваших зобов’язань».
I committed because there is great personal freedom when we own our internal and external scars. #committosomething #ownyourscars
Саманта Пейдж сподівається, що люди сприймуть цю рекламу позитивно: «Я сподіваюся, що люди будуть дивитися на фото і подумають, що це неймовірно, наскільки ця жінка відчуває себе комфортно в своєму тілі! Моя мета полягає в тому, щоб впливати в першу чергу на мою дочку. Я хочу, щоб вона була жіночною, любила своє тіло. Але якщо я зможу вплинути і на інших людей, то буду знати, що я зробила щось прекрасне».
Джерело: huffingtonpost.com