Коли починаєш шукати книги про прибирання, та ще й японську, значить, кепські справи! У нашого покоління є дві проблеми: ми багато купуємо/даруємо/отримуємо в дар непотрібного і мало віддаємо/викидаємо. Згодом вся квартира обростає дивними речами, а улюблена кофточка висить в оточенні давно не потрібних нам речей. Ми прибираємо, ще раз прибираємо, перекладаємо і ще раз перекладаємо, а порядку все одно немає. Потім пропадає бажання взагалі це робити і ми адаптуємося жити з усім нашим мотлохом. Чого тільки варті наші комори і балкони!
Дуже вчасно для всіх нас 30-річна Марі Кондо, найпопулярніший у світі консультант по наведенню порядку, випустила книгу «Метод збирання КонМари».
Дотримуючись її рекомендацій, ми наведемо порядок вдома і в житті – один раз і назавжди. Сенс всієї прибирання дуже простий – покласти речі на ті місця, де вони повинні бути і викинути все зайве, залишити тільки ті речі, які вас радують. Магія прибирання полягає в правильному настрої. Крім важливих технічних моментів і пари нових навичок складання речей, ми отримуємо щось більше – назавжди чистий, яскравий будинок, в якому меблі і декоративні елементи допомагають нам відпочивати, радіти, згадувати, любити.
А що таке дім для жінки? Це найголовніше місце поповнення енергії для всієї родини. Якщо ми не хочемо бувати вдома і при кожному зручному випадку намагаємося втекти – це тривожний дзвіночок для нас. Будинок повинен бути чистим, затишним, зручним. Адже саме в такому будинку захочуть проводити весь вільний час наш чоловік і діти.
Прибирати потроху кожен день – помилка!
Головний секрет у тому, що прибираючи одним махом, а не поступово, ми можемо назавжди змінити свої звички і мислення. Нам потрібно бачити результат відразу – тільки тоді ми продовжимо в тому ж дусі. Як тільки ми відчуємо весь процес на собі, винесемо з дому 10 мішків сміття (саме стільки виявилося мотлоху у домі), ми поклянемося собі більше ніколи не захаращувати наш будинок.
Ставте собі за мету – досконалість!
Ви ніколи не приведете будинок в порядок, якщо будете прибирати його упівсили, викидаючи по одному предмету в день. Це наче в продуктовому магазині — не взяти все необхідне відразу, а кожен день повертатися за чимось одним. Не варто боятися слова «досконалість. Все дуже просто – вам потрібно вирішити, потрібно чи не потрібно викидати конкретний предмет, а потім вирішити де його розмістити.
Різні органайзери для зберігання не вирішують питання захаращеності
Коли речі не видно з першого разу, це створює ілюзію, що проблема засміченості вирішена. Але це не так. Не варто купувати полички, підставочки, роздільники і органайзери, поки ви не позбудетеся від непотрібних речей.
Сортувати потрібно по категоріям, а не за місцем розташування
Одна з головних причин захаращеності речами полягає в тому, що ми точно не знаємо, скільки в нас речей. Ми поширюємо однотипні речі по всьому будинку і не бачимо всієї картини в цілому. Замість того, щоб прибирати конкретну кімнату, потрібно ставити собі за мету прибрати всю «одяг» чи «книги».
Що вам не потрібно – не потрібно і вашим рідним
Перестаньте зберігати непотрібні речі. Якщо річ вас не радує – викидайте! Пам’ятайте, якщо ви запропонуєте непотрібну річ вашим рідним, вони можуть взяти її, навіть якщо і їх вона радувати не буде. Віддавайте тільки те, що їм стане в нагоді і подобається.
Обов’язково прочитайте книгу про метод збирання КонМари, не винаходити свій власний метод боротьби з лінню. Ця книга надихне вас, прибирання стане особливою подією у житті вашого будинку і всієї вашої родини.
Читайте також: Як зробити дизайн інтер'єру, нічого в цьому не розуміючи