Вісім навичок для побудови успішної кар’єри

vosem navykov dlya postroeniya uspeshnoy kar ery 1 - Вісім навичок для побудови успішної кар'єри

Генеральний директор World Partners Executive Тетяна Фурцева в рамках SHE Congress дала кілька рекомендацій для тих, хто хоче залишатися лідером в майбутньому.

1. Поставте свої кар’єрні цілі. Для цього потрібно відповісти на ряд простих запитань: у чому мої сильні природні якості,чим цінний мій унікальний досвід, який відрізняє мене від інших, де б мої здібності могли бути застосовні, які сфери мене приваблюють, і які практичні кроки я можу здійснити, щоб опинитися в цьому полі діяльності?

2. Знайдіть лобістів своєї компанії, менторів та адвокатів, які допоможуть вам розвиватися. Такі люди будуть підтримувати вас навіть у вашу відсутність на раді директорів, наприклад. Але це не знімає з вас відповідальності за власну кар’єру, ви повинні постійно рухатися вперед.

3. Ризикуйте і отримуйте досвід. Прагнете виходити із зони власного комфорту, зробіть крок — і перед вами розгорнеться широка дорога.

4. Розвивайте власну впевненість. Чоловіки, наприклад, схильні всі досягнення пояснювати своїми особистими заслугами і здібностями. Жінка ж всі свої заслуги пояснює зовнішніми обставинами. Як придбати цю впевненість? Звикайте вже з сьогоднішнього дня думати, що ви можете більше, подивіться, чого ви вже досягли. Згадуйте весь свій попередній досвід і ті моменти, коли вам здавалося, що у вас нічого не вийде. Але ви впоралися і пройшли цей шлях. Ця думка повинна вселяти у вас впевненість, що і надалі ви зможете справлятися з новими викликами.

5. Просувайте себе. Відстоюйте себе. Жінкам складно займатися саморекламою, на відміну від чоловіків. Розповідайте про те, що цей проект був придуманий вами і це завдання виконали саме ви. Не соромтеся говорити з керівниками про ваших кар’єрних можливостях.

6. Позбавляйтеся від прагнення до досконалості. Жінки хочуть робити все ідеально. Але не потрібно робити все на п’ять з плюсом, тверде чотири — теж добре. Поки жінка-перфекціоністка старанно трудиться над одним проектом, чоловік зробить три, придбає необхідний досвід і буде рухатися далі.

7. Не соромтеся говорити про підвищення заробітної плати. Чоловіки отримують більше грошей, тому що вони не соромляться говорити про надбавку, вони сміливо заявляють про свої претензії. Гроші для чоловіків — це не просто засіб для існування, але і мірило їх особистих якостей і достоїнств. Жінки, як правило, соромляться говорити про винагороду. При прийомі на роботу жінки, на відміну від чоловіків, схильні називати меншу суму. Їх простіше умовити на низьку зарплату з подальшим переглядом, хоча цей перегляд трапляється досить рідко. Говоріть про гроші сміливо, особливо, коли ви закінчили якийсь проект чи на вас звалилися нові обов’язки.

8. Використовуйте зворотний зв’язок. Жінки дуже важко сприймають критику. Але якщо ваш керівник помітить, що вам складно сприймати критичну зворотну зв’язок, він буде вас щадити. А це зовсім не сприяє подальшому розвитку. Потрібно вміти приймати конструктивну критику, робити висновки і бути готовою до нових викликом, щоб рухатися далі.

А тим, хто не наважується йти далі, Тетяна рекомендує переглядати ось це відео.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code

Next Post

Євген Комаровський: «Для мене поняття «вагітний тато» не порожній звук»

Євген Комаровський Автор Євген Комаровський Дитячий лікар, кандидат медичних наук, автор популярних книг і телепрограм, присвячених здоров’ю дітей Найчастіше, коли чоловік приймає рішення стати батьком, він не замислюється про технічну […]
evgeniy komarovskiy dlya menya ponyatie beremennyy papa ne pustoy zvuk 1 - Вісім навичок для побудови успішної кар'єри