Мільйони на воді: Як залежність від дієтичної коли допомогла мені побудувати бренд

milliony na vode kak zavisimost ot dieticheskoy koly pomogla mne postroit brend 1 - Мільйони на воді: Як залежність від дієтичної коли допомогла мені побудувати бренд

Кара Голдін, СЕО Hint (компанії, що виготовляє фруктову воду без добавок), мама чотирьох дітей

Після народження третьої дитини я взяла невелику паузу в кар’єрі (я була віце-президентом AOL, американського медійного конгломерату). Я постійно пила дієтичну колу, могла випити в день 10-12 баночок. І навіть вранці замість кави я пила колу. У мене були проблеми з вагою, а, дивлячись у дзеркало, я стала помічати, що на моєму обличчі почали з’являтися висипання.

Вся справа в колі

Я займалася фізичними навантаженнями, і в принципі з харчуванням у мене не було проблем, але тіло не приходило в норму, а лікарі розводили руками і пропонували гормональні уколи. Незмінною в моєму раціоні залишалася дієтична кола. І тоді я подумала: «А що якщо припинити пити цю газовану воду?». Я викинула всі банки з холодильника у відро для сміття і почала пити звичайну воду. Перші тижні були просто жахливі! У мене була справжня залежність від коли… Але два тижні ваги показали мінус 9 кілограмів!

Пити просту воду мені не подобалося, я почала додавати туди нарізані фрукти. А ось ідея заснувати бренд Hint Water народилася в 2004 році, коли я приїхала в Сан-Франциско і не знайшла в супермаркеті подібного продукту без вмісту цукру чи подсластилей.

Порятунок утоляющих спрагу — справа рук самих утоляющих

Насправді, в той момент у мене не було думки засновувати саме компанію. Моєю ідеєю було створити продукт, який захочу купувати я сама і, можливо, інші люди, у яких є така ж потреба. Харчова промисловість сьогодні не зацікавлена в здоров’ї споживачів. Я свого часу потрапила в цю пастку харчової індустрії, яка спритно маніпулювала фразами «дієта», «підрахунок калорії», «низький вміст жиру».

Коли я заснувала компанію, я чекала четвертого дитини. Я хотіла, щоб до повноцінного виходу з декрету, мій продукт можна було знайти на полицях магазинів. Чесно кажучи, ми з моїм чоловіком не до кінця розуміли. у що вплутуватися. Ми в буквальному сенсі самі розвозили ящики з водою в супермаркети в нашому районі. І, звичайно, втішно було бачити, коли через кілька днів полиці спорожніли, тому що покупці розібрали всі пляшечки. Найголовніше, що ми не просто зробили новий продукт, ми фактично основалию нову категорію продуктів — вода зі смаком і без цукру. Всім знайомим підприємцям я пояснюю, що у мене не було мети заснувати компанію, яка приносить прибуток, головним для мене було вирішити проблему, за яку досі так ніхто і не взявся.

В цьому році ми орієнтовані на прибуток в $90 млн. Причому вода Hint продається вже не в місцевих супермаркетах, її можна знайти на полицях таких гігантів, як Target і Wlamart, а також у кафетеріях Facebook і Google.

Моя порада всім стартаперам

Всім підприємцям-початківцям, які виношують ідею власного бізнесу, я хочу сказати от що: не звільняйтеся зі своєї нинішньої роботи. Працюйте по вечорах, у вихідні над своєю ідеєю, якщо ви дійсно вірите в неї. І говорите з людьми! Знаєте, мені часто задають питання, чи збирала я якусь фокус-групу для тіста свого продукту. Ну, у мене і в думках такого не було, зрештою, у мене є багато подруг, з якими я ділився ідеями. Напевно, вони і були моєю фокус-групою. І мої діти. Ось хто чесно завжди говорить, який смак води був відмінним, а який краще прибрати з лінійки.

Ми довго вивчали ринок. Щоб побудувати таку собі «компанію єдинорога» — компанію мрії, треба відрізнятися. Я не можу змагатися з такими монстрами, як Coke і Pepsi, які витрачають мільярди доларів на рекламу. Мені потрібно було питати себе: «Яким чином я можу достукатися до свого споживача, які шляхи не використовують Coke і Pepsi?». Адже раніше реклама була яка? «Ми самі вам скажемо, що робити, їсти, носити». Сьогодні ж споживачу важливо, щоб компанії розуміли їх з півслова. Якщо ви — той бренд, який може вирішити проблему споживача, його довіру і лояльність вам забезпечені.

За матеріалами: forbes.com, fortune.com

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code

Next Post

Що популярне в інтернеті 19 грудня

Найбільш обговорювані новини за день. Слідкуйте за оновленнями. *** Запалення головної новорічної ялинки України. Онлайн-трансляція *** У Лос-Анджелесі в готелі The Beverly Hilton Hotel пройшла перша церемонія нагородження діячів поп-культури […]
chto populyarno v internete 19 dekabrya 1 - Мільйони на воді: Як залежність від дієтичної коли допомогла мені побудувати бренд