Сучасне покоління: Генії або дурні

Тоні Вагнер, експерт-резидент Інноваційної лабораторії при Гарвардському університеті, науковий співробітник Центру інноваційних освітніх програм при Гарвардському університеті, засновник Change Leadership Group при Гарвардської вищої школи освіти

Насправді, лише незначна частина населення є інновативною. Інновації, за твердженням декана лондонської бізнес-школи сера Ендрю Ликермана, — це процес створення чогось небаченого раніше. Щось творче, перехід від старого до нового.

Особливості інноваційного покоління

Молоде покоління, яке виховується в період уповільненого економічного зростання і застарілих моделей освіти значно відрізняється від попередніх ходом думок і швидкістю розвитку. Сучасну молодь деякі дослідники називають тупий, а деякі — найбільш інноваційною. Результати досліджень говорять про те, що діти цього покоління мають нескінченним уявою, цікавістю і креативністю до тих пір, поки не розуміють, що знання правильної відповіді важливіше, ніж дослідження. Сучасна молодь істотно відрізняється від попередників можливістю навчатися в інтернеті.

Це цифрове покоління проводить з електронними пристроями більше часу, ніж з однолітками. З допомогою соціальних мереж вони швидше і краще налагоджують контакти. Молодь зізнається, що їм цікаво переходити за гіперпосиланнями, щоб дізнатися, куди вони приведуть. Хоча багато стурбовані залежністю від соціальних мереж. Значний відсоток покоління інновацій переживає за стан навколишнього середовища, намагається вести здоровий спосіб життя, хоче змінити світ більше, ніж заробити грошей.

А педагоги продовжують використовувати старі прийоми, наприклад, метод «батога і пряника», у їх навчанні. Звідси і сумніви в авторитет старших. Школа для молодих інноваторів – це гра, і в неї потрібно зіграти, щоб отримати диплом. Вони це роблять, докладаючи мінімум зусиль. Ці діти не вміють чекати. У багатьох з них немає ніякого бажання просуватися по кар’єрних сходах або чекати повноліття, щоб придумати щось нове й цікаве. Вони терпіти не можуть монотонну роботу, адже у них є мрії та амбіції, для яких потрібні час і простір. Сучасне покоління мислить глобальніше, швидше задає питання, ніж отримує на них відповіді.

Що повинні вміти успішні інноватори

Інновації присутні в кожному життєвому аспекті, і вони обов’язково повинні продовжувати свій рух, інакше цивілізація зупиниться у своєму розвитку. Допитлива і мрійлива молодь повинна отримати певні життєві навички і досвід, щоб домогтися успіху.

7 навичок виживання для сучасного покоління:

  • Критичне мислення та вирішення проблем
  • Спільна робота в соціальних мережах і відстеження впливу
  • Гнучкість та адаптивність
  • Отримання та аналіз інформації
  • Ефективне усне і письмове спілкування
  • Інтерес і уяву

Набір інноваційних навичок можна визначити як своєрідне ДНК, що є необхідним елементом проектного мислення. Неможливо володіти емпатією без уміння слухати і спостерігати, інтегративне мислення починається з уміння правильно формулювати питання і проводити асоціативні паралелі. І, звичайно ж, бажання експериментувати – займатися тим, що за своєю суттю вимагає оптимізму, віри в те, що правильний шлях у підсумку буде знайдений.

Усього цього списку можна навчити. Здатність до креативності – це результат взаємодії трьох факторів: знань, навичок креативного мислення та мотивації. Певна база знань повинна бути у кожного інноватора. З допомогою навичок креативного мислення можна задавати необхідні питання, співпрацювати і співпереживати.

Але головне — потрібна мотивація

Дослідження підтверджують, що люди народжуються з бажанням досліджувати, експериментувати, представляти нові можливості. Діти отримують нові знання граючи. Але не тільки малюки навчаються через гру, тому у західних університетах так важлива традиція розігрувати новачків або викладачів. Винахідливість і почуття гумору, яке використовують у своїх жартах студенти, не менш важливі якості для успішної людини. Щоб щось винайти, домогтися успіху, необхідно відшукати своє захоплення. Потрібна ідея або проблема, яку ви хочете вирішити; помилка, яку необхідно виправити, якою ви були б захоплені. Інакше не вистачить наполегливості для роботи. Хоча існує безліч прикладів, коли слідування за власним захопленням приводило до ряду проблем. А ось більш глибокі і зрілі захоплення в підсумку повинні перейти в призначення. Таким чином, дитина буде слідувати від гри до захоплення, а потім до призначенню.

За матеріалами книги Тоні Вагнера «Створення інноваторів. Як виховувати молодь, яка змінить світ»

Читайте також: 20 принципів, як виховати дитину-інноватора

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code

Next Post

Питання до себе: «Що я сама з цього приводу думаю?»

Олена Таранская Автор Олена Таранская Психолог, стратег elenataranskaya.com, викладач школи маркетингу і комунікацій “Багаж” Рефлексія і відстеження власних автоматичних думок і вчинків вимагає пауз і займає досить багато часу. Однак, […]
vopros k sebe chto ya sama po etomu povodu dumayu 1 - Сучасне покоління: Генії або дурні